Google Shopping

Wat is Google Taxonomy?

Eenvoudig gezegd, Google Taxonomy is de lijst van categorieën die door Google worden gebruikt om producten in een shopping feed te helpen categoriseren. Er zijn meer dan 6.000 categorieën en de volledige taxonomie en categorielijst is hier te vinden.
Paweł Fijak
Facebook

Tips om je productcatalogus te beheren en optimaliseren zodat je je Instagram Shopping onder de knie krijgt

Het is een tijdperk van grenzeloze mogelijkheden als het gaat om het online verkopen van je producten. Met de opkomst van de sociale handel kunnen bedrijven hun e-commerce bereik gemakkelijk uitbreiden door verbinding te maken met het winkelend publiek via apps die ze al gebruiken. Sociale netwerken zijn getransformeerd tot verkoopplekken. 
Paweł Fijak
Data Feeds

Wat is een GTIN?

GTIN, of een Global Trade Item Number, is een internationaal erkend systeem voor het identificeren van producten. Het bracht verschillende systemen samen om ervoor te zorgen dat ze allemaal aan een gemeenschappelijke structuur voldoen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Wat is Google Productcategorie?

Het Google Product Category [google_product_category] attribuut wordt gebruikt om een item te categoriseren. Deze categorie wordt geselecteerd uit de taxonomie van Google. De volledige lijst met productcategorieën vind je hier.
Paweł Fijak
Amazon

Amazon & eBay Updates Voor Verkopers - Q1 2020

Nu de markten zich blijven aanpassen en door proberen te gaan, is het belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Dit is nu vooral belangrijk tijdens de COVID-19 pandemie. 
Paweł Fijak
Amazon

Amazon ASIN Nummer: Wat Is Het En Hoe Krijg Je Het?

Het gemak en het bereik van Amazon zijn ongeëvenaard als we het hebben over eCommerce marktplaatsen. Amazon's catalogus bevat meer dan 350 miljoen producten en verslaat Google als eerste plek waar consumenten gaan zoeken naar producten.
Paweł Fijak
Data Feeds

Waarom Bieden Op Producttype Betere Resultaten Oplevert

We zien regelmatig klanten die het belang van producttypen in hun datafeed over het hoofd zien. Het is belangrijk om de producttypen toe te voegen aan jouw feed en ze ook te gebruiken in jouw bestaande biedstrategieën. De reden is omdat dit de frequentie van jouw producten in de zoekresultaten gaat verhogen.
Paweł Fijak
DataFeedWatch News

Feedgestuurde Tekstadvertenties in DataFeedWatch

Recent hebben we in DataFeedWatch de DataFeedWatch Product Text Ads geüpdatet, een complete en krachtige tool voor online verkopers die hun Google Advertentiebudget willen maximaliseren.
Paweł Fijak
Optimizing campaigns

Hoe Je De Prestaties Van Shopping Campagnes Kunt Volgen Op Productniveau

Een belangrijk pijnpunt voor de meeste e-Retailers van vandaag is het zoeken naar mogelijkheden om hun advertentie uitgaven te verbeteren en tegelijkertijd hun winst te verhogen.
Paweł Fijak
Laad meer