Data Feeds

Waarom Bieden Op Producttype Betere Resultaten Oplevert

We zien regelmatig klanten die het belang van producttypen in hun datafeed over het hoofd zien. Het is belangrijk om de producttypen toe te voegen aan jouw feed en ze ook te gebruiken in jouw bestaande biedstrategieën. De reden is omdat dit de frequentie van jouw producten in de zoekresultaten gaat verhogen.
Paweł Fijak
DataFeedWatch News

Feedgestuurde Tekstadvertenties in DataFeedWatch

Recent hebben we in DataFeedWatch de DataFeedWatch Product Text Ads geüpdatet, een complete en krachtige tool voor online verkopers die hun Google Advertentiebudget willen maximaliseren.
Paweł Fijak
Optimizing campaigns

Hoe Je De Prestaties Van Shopping Campagnes Kunt Volgen Op Productniveau

Een belangrijk pijnpunt voor de meeste e-Retailers van vandaag is het zoeken naar mogelijkheden om hun advertentie uitgaven te verbeteren en tegelijkertijd hun winst te verhogen.
Paweł Fijak
Optimizing campaigns

6 Eenvoudige Optimalisatie Trucs Voor Facebook Dynamische Productadvertenties Om Jouw ROI Te Verhogen

Het succes van jouw campagne op Facebook hangt grotendeels af van hoe goed je jouw feeds kunt optimaliseren. In deze blogpost gaan we een aantal eenvoudige optimalisatie tips met je delen die je gaan helpen om de ROI van jouw campagne te verbeteren.
Paweł Fijak
Comparison Shopping Engines

Jouw Omnichannel Marketingstrategie Uitbreiden

Omnichannel consumenten geven tussen de 50 en 300 procent meer uit dan single-channel klanten, dit maakt deze klanten waardevoller voor winkeliers. Er is geen beter moment voor merken en winkeliers om zich te beseffen dat in de cultuur van onmiddellijke bevrediging waarin we ons bevinden er niets belangrijker is voor klanten dan het direct krijgen wat ze willen, en natuurlijk dat ze het exact krijgen zoals ze het willen. Hoe meer kanalen klanten gebruiken, hoe waardevoller deze klanten zijn voor een winkelier.
Paweł Fijak
Tips & Tricks

Van fysieke winkel naar webshop: hoe werkt het?

Als je er al langer over nadenkt om jouw fysieke winkel online te zetten dan is dit het perfecte moment om het daadwerkelijk te doen. Zelfs als je er voorheen nog niet over na hebt gedacht is dit momenteel een mogelijkheid die je serieus moet overwegen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, GTIN en MPN, te vergelijken.
Paweł Fijak
Facebook

Een Checklist voor Retailers voor een Effectieve & Geoptimaliseerde Facebook Productcatalogus Feed

Investeren in Facebook is een must voor adverteerders die een prominente aanwezigheid op de sociale media willen behouden en duurzame verbindingen met hun klanten willen maken. Facebook biedt kostenefficiënte reclame-opties in vergelijking met andere kanalen, waardoor het een zeer aantrekkelijk platform is voor bedrijven van elke omvang.
Paweł Fijak

Google Shopping 2020 Q1 Updates voor Retailers

Het eerste kwartaal van 2020 is achter de rug. Dit is het perfecte moment om terug te kijken op een aantal updates van Google Shopping en te kijken wat voor effect deze hebben op retailers. De afgelopen paar maanden heeft Google updates doorgevoerd om data beter te kunnen analyseren, productiviteit te stimuleren en advertenties te verbeteren. 
Paweł Fijak
Laad meer