covid-19

5 Tips voor meer omzet na de COVID-19 pandemie

De wereld is in de ban van de COVID-19 pandemie, en zo’n beetje ieder leven en iedere markt is erdoor geraakt. Regeringen doen hun best om hun burgers te beschermen, en economieën worstelen om stabiel te blijven. Kleine bedrijven overal ter wereld hebben het financieel moeilijk, en moeten zich aanpassen aan nieuwe vormen van verkopen. Terwijl we onze weg zoeken tijdens de pandemie en ons voorbereiden op het einde ervan, zijn er verschillende manieren waarop bedrijven strategieën kunnen gebruiken om er het beste van te maken. 
Jimmy Rodriguez
Google Ads

Een overzicht van Google Ads-rapporten en -statistieken

Als het op adverteren aankomt, is Google Ads hoog aangeschreven. Het platform is relatief gemakkelijk te gebruiken, en bereikt een aanzienlijk publiek, als het correct gebruikt wordt. Maar wat Google Ads echt uitzonderlijk maakt, is het rapportage-overzicht van je advertenties. Google’s liefde voor gegevens wordt duidelijk met bijna elke parameter waar je aan kan denken: van jaarlijkse uitgaven en advertentieweergaven, tot CPC en demografie over vertoningen. Deze dragen allemaal bij aan het volgen van de effectiviteit van jouw reclamecampagnes.
Paweł Fijak
Google Ads

Hoe de advertentierelevantie verhogen met de Responsieve Tekstadvertentie Tool in DataFeedWatch

DataFeedWatch’s Google Zoekadvertenties laat onze klanten toe automatisch advertenties te creëren voor elk product in hun feed. En wanneer we elk product zeggen, bedoelen we dat elk product in de feed een eigen advertentiegroep en aparte zoekwoorden krijgt, evenals advertenties. 
Paweł Fijak
Google Shopping

Price Watch en Google Shopping Aanbiedingen Positie

Misschien heb je het al gehoord, op dit moment werken we hard aan Price Watch: een tool waarmee je de concurrentie in de gaten kunt houden. Vorige keer hebben we het gehad over concurrent classificaties, maar er is nog veel meer te behandelen! Vandaag gaan we je alles vertellen over de Google Shopping Aanbiedingen Positie. 
Paweł Fijak
Google Shopping

Het verstaan van de connectie tussen de Shopify Productattributen en Google Shopping Feed Attributen

Omdat er tegenwoordig zoveel verschillende verkoopkanalen, e-commerce platformen en andere tools beschikbaar bijkomen, wordt het steeds makkelijker om je bedrijf online op de kaart te zetten met goede marketing. Shopify is één van die e-commerce platformen waar jij misschien ook wel je productgegevens hebt opgeslagen. 
Paweł Fijak
Shopping Carts

Beste Webshop Platformen Over De Hele Wereld

Webshop platformen zijn onmisbaar voor iedere webshop. Zonder shopping carts zouden klanten ieder product afzonderlijk moeten afrekenen. Dit is niet handig en niet veilig. Met een webshop platform kunnen je klanten rustig producten uitzoeken en veilig afrekenen zodra het uitkomt. 
Paweł Fijak
Case studies

[Case Study] Margepercentages in Shopping Campagnes gebruiken

Nu dat er steeds meer ondernemers beginnen te verkopen via Google Shopping, moet je slim te werk gaan en er voor zorgen dat je biedt voor winst, niet voor omzet. Iedereen kan omzet genereren met een Shopping campagne. Maar als je gaat beoordelen hoe succesvol je campagne is geweest, dan moet je toch echt kijken naar de behaalde winst. 
Casper Hessellund
Google Shopping

Price Watch vs Google Shopping Prijsvergelijkingen

Google heeft onlangs het rapport “prijsconcurrentievermogen” vrijgegeven. Met dit rapport kunnen ondernemers de prijzen van hun producten vergelijken met de concurrentie. 
Paweł Fijak
shopify

Hoge Impact Strategieën Om Het Verkeer Naar Jouw Shopify Winkel Te Leiden

In 2020 zijn er meer dan 12 miljoen webwinkels. Dat aantal zal alleen maar toenemen, en zal het alleen maar een nog grotere uitdaging worden om verkeer naar jouw website te leiden. Eén van de redenen voor de toename van het aantal webwinkels is Shopify. Het platform maakt het opzetten van een webwinkel eenvoudig en wrijvingsloos. Dit heeft geleid tot een grote toestroom van nieuwe verkopers.
Paweł Fijak
Laad meer