Comparison Shopping Engines

Jouw Omnichannel Marketingstrategie Uitbreiden

Omnichannel consumenten geven tussen de 50 en 300 procent meer uit dan single-channel klanten, dit maakt deze klanten waardevoller voor winkeliers. Er is geen beter moment voor merken en winkeliers om zich te beseffen dat in de cultuur van onmiddellijke bevrediging waarin we ons bevinden er niets belangrijker is voor klanten dan het direct krijgen wat ze willen, en natuurlijk dat ze het exact krijgen zoals ze het willen. Hoe meer kanalen klanten gebruiken, hoe waardevoller deze klanten zijn voor een winkelier.
Paweł Fijak
Tips & Tricks

Van fysieke winkel naar webshop: hoe werkt het?

Als je er al langer over nadenkt om jouw fysieke winkel online te zetten dan is dit het perfecte moment om het daadwerkelijk te doen. Zelfs als je er voorheen nog niet over na hebt gedacht is dit momenteel een mogelijkheid die je serieus moet overwegen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, GTIN en MPN, te vergelijken.
Paweł Fijak
Facebook

Een Checklist voor Retailers voor een Effectieve & Geoptimaliseerde Facebook Productcatalogus Feed

Investeren in Facebook is een must voor adverteerders die een prominente aanwezigheid op de sociale media willen behouden en duurzame verbindingen met hun klanten willen maken. Facebook biedt kostenefficiënte reclame-opties in vergelijking met andere kanalen, waardoor het een zeer aantrekkelijk platform is voor bedrijven van elke omvang.
Paweł Fijak

Google Shopping 2020 Q1 Updates voor Retailers

Het eerste kwartaal van 2020 is achter de rug. Dit is het perfecte moment om terug te kijken op een aantal updates van Google Shopping en te kijken wat voor effect deze hebben op retailers. De afgelopen paar maanden heeft Google updates doorgevoerd om data beter te kunnen analyseren, productiviteit te stimuleren en advertenties te verbeteren. 
Paweł Fijak
eBay

Hoe maak je de Perfecte eBay Advertentie

Het verkopen van items op eBay kan worden beschouwd als een eenvoudige activiteit die geen specifieke technische vaardigheden vereist. Omdat het echter een van de grootste e-commerce platforms is, kan de concurrentie hevig zijn en het creëren van lijsten van hoge kwaliteit is de sleutel tot een goede zichtbaarheid en het vergroten van je kansen om te verkopen.
Paweł Fijak
Facebook

6 Veelgemaakte fouten in de Feed voor Facebook Dynamische Product Advertenties

Facebook Dynamische Productadvertenties volgen het gedrag van individuele gebruikers om aangepaste advertentie-ervaringen te creëren. Het is letterlijk het automatiseren van de moeilijke delen van de setup en optimalisatie.
Paweł Fijak
Amazon

Hoe win je de Buy Box en verkoop je meer op Amazon?

Amazon is de grootste e-commerce marktplaats ter wereld en biedt ongelofelijke mogelijkheden. In de VS gebruikt 81 procent van de mensen die het internet gebruiken Amazon. Het is ook sterk in andere markten, waaronder het Verenigd Koninkrijk waar het de meest bezochte e-commerce website is.
Paweł Fijak
ECommerce

Het belang van eCommerce voor de Mode en Kleding Industrie

Online verkoop is voor veel bedrijven een snel groeiend element. Er zijn echter maar weinig industrieën die zoveel gebruik maken van e-commerce als de mode-industrie. 
Paweł Fijak
Laad meer