Google Shopping

Beginnen met Google Showcase Shopping Ads

Showcase Shopping Ads een nieuw visueel indrukwekkend wapen in je Google Shopping arsenaal. We laten je hier zien wat het is en hoe het werkt.
René Bisschop
Google Shopping

Dit zijn de Google Shopping-updates voor komend jaar

Wil je weten of de nieuwste Google Shopping updates een effect zullen hebben op de prestaties van jouw Google Shopping campagne? Lees dan verder.
René Bisschop
Google Shopping

Alles wat je moet weten over Automatic Item Updates in Google Shopping

Automatic Item Updates in Google Merchant Center, wat zijn de voordelen voor je Shopping campagnes, wat is er veranderd en hoe haal je er het meest uit.
René Bisschop
DataFeedWatch Nieuws

Nieuwe functionaliteit in DataFeedWatch: Langer dan/Korter dan

Langer dan / Korter dan. Als je van efficiëntie houdt weet je hoe belangrijk het is om over kleine functionaliteiten te beschikken die tijd en energie besparen.
René Bisschop
Campagnes Optimaliseren

Hoe producten Uit te sluiten als bepaalde Varianten niet meer op Voorraad zijn

Leer hoe je alle varianten van een product uitsluit van je feed als een variant of een bepaald percentage van alle varianten niet meer op voorraad zijn.
René Bisschop
Google Shopping

Bied Strategieën en Budget Toewijzing voor Google Shopping

Het optimaliseren van bied strategieën en budget toewijzingen voor Google Shopping campagnes is waar amateurs en professionals zich van elkaar onderscheiden.
René Bisschop
DataFeedWatch Nieuws

Introductie DataFeedWatch Preview

Met DataFeedWatch Preview bekijk je direct het resultaat van je feed mapping regels, een simpele oplossing die je geweldig veel tijd en ergernis bespaart.
René Bisschop
Campagnes Optimaliseren

Facebook Geoptimaliseerd Bieden voor Betere Klantacquisitie

Hoe laat je Facebook jouw campagnes optimaliseren door gebruik te maken van je eigen data en die van hun meer dan 2 miljard dagelijkse gebruikers?
René Bisschop
Google Shopping

Negatieve Keywords en Prioriteit Instellingen in Google Shopping

Meer verkeer op zoektermen met een hoge waarde in Google Shopping door gebruik te maken van het verband tussen prioriteit instellingen en negatieve keywords.
René Bisschop
Laad meer