Hoe is dat mogelijk?
Google kreeg een boete van de EU voor het schenden van de antitrustwetgeving. Als resultaat werd Google Shopping ook toegankelijk voor andere Prijsvergelijkers (CSS): Product advertenties op Google Shopping kunnen via een CSS worden aangeboden tegen biedingen die tot 20% lager zijn.

Waarom DataFeedWatch?
DataFeedWatch is een van de grootste feed providers ter wereld en wordt vertrouwd door duizenden retailers. We beheren en verwerken dagelijk miljarden producten op Google Shopping en andere kanalen dus het runnen van een CSS is een natuurlijke extensie om de ROI van advertentie campagnes van onze klanten te verbeteren. We zijn voor vele jaren Google partner geweest en bieden onze CSS service aan in heel West & Centraal Europa.

Hoe werkt het?

-
We koppelen Jouw Google Merchant Center met ons Multi-Client Account
-
Advertenties worden gewoonlijk weergegeven, maar met ‘By DFW Shopping’ aan de onderkant
-
Je kan jouw biedingen met ongeveer 20% verlagen
-
Jouw producten worden ook vertoond op onze CSS: dfw.shopping
Geweldig! Hoeveel moet ik daarvoor betalen?
Om alle diensten te faciliteren die nodig zijn om je volledige ‘CSS-besparing’ te realiseren, berekenen we hiervoor een % van het Google Shopping budget dat je via onze CSS uitgeeft. Het % is afhankelijk van de hoogte van jouw advertentie uitgaven. Geen zorgen: we rekenen slechts een fractie van jouw grote besparing ;-)
Hoe kan ik het krijgen?
