adidas is een van de 100 meest waardevolle merken ter wereld. Online marketing is van cruciaal belang voor hun succes.
adidas sloot zich aan bij DataFeedWatch om meer controle te krijgen over de kwaliteit van hun datafeed om de ROI van hun shopping campagnes te optimaliseren.
Nextail is de omnichannel afdeling van Blokker Holding. Een zeer grote retailer met 10 ketens in 8 landen.
Nextail stond voor verschillende uitdagingen bij het optimaliseren van hun data feed. Lees hier wat deze uitdagingen waren en waarom Nextail DataFeedWatch verkoos als de beste oplossing om deze te tackelen.
Het PPC-team van StubGroup Advertising gebruikt DataFeedWatch graag vanwege succesverhalen zoals de volgende.
Eind augustus 2015 hebben we een online retailer als klant binnengehaald. Ze voerden al Google Search- en Shopping campagnes uit, maar we wilden aantonen hoe we met onze PPC expertise in combinatie met een tool zoals DataFeedWatch, de eindresultaten positief kunnen beïnvloeden.
Pierce AB kwam in april 2017 bij DataFeedWatch om de controle over het meest waardevolle bezit van hun product advertentiecampagnes te nemen: hun DATAFEEDS.
Antoine Coopoosamy, Hoofd Performance Marketing bij Pierce AB, deel in deze case study zijn feed management uitdagingen en doelen.
Lees hier hoe ze hun omzet met 400% hebben verhoogd.