Optimizing campaigns

Hoe Je De Prestaties Van Shopping Campagnes Kunt Volgen Op Productniveau

Een belangrijk pijnpunt voor de meeste e-Retailers van vandaag is het zoeken naar mogelijkheden om hun advertentie uitgaven te verbeteren en tegelijkertijd hun winst te verhogen.
Paweł Fijak
Optimizing campaigns

6 Eenvoudige Optimalisatie Trucs Voor Facebook Dynamische Productadvertenties Om Jouw ROI Te Verhogen

Het succes van jouw campagne op Facebook hangt grotendeels af van hoe goed je jouw feeds kunt optimaliseren. In deze blogpost gaan we een aantal eenvoudige optimalisatie tips met je delen die je gaan helpen om de ROI van jouw campagne te verbeteren.
Paweł Fijak
Tips & Tricks

Van fysieke winkel naar webshop: hoe werkt het?

Als je er al langer over nadenkt om jouw fysieke winkel online te zetten dan is dit het perfecte moment om het daadwerkelijk te doen. Zelfs als je er voorheen nog niet over na hebt gedacht is dit momenteel een mogelijkheid die je serieus moet overwegen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, GTIN en MPN, te vergelijken.
Paweł Fijak
Data Feeds

Ninja Level Datafeed Optimalisatie met RegExp

Als u DataFeedWatch al gebruikt heeft u misschien het woord "regexp" al opgemerkt in de opties voor toewijzing. In dit artikel leg ik uit hoe RegExp in onze app kan worden gebruikt, maar laten we eerst verduidelijken wat RegExp precies is.
Paweł Fijak
DataFeedWatch News

DataFeedWatch Updates Digest Januari 2020: Internationaal Verkopen Wordt Eenvoudiger

Als je eenmaal een bedrijfsidee in een specifieke markt hebt geprofileerd, is internationaal gaan verkopen of het betreden van nieuwe kanalen een vanzelfsprekende manier om uit te breiden.
Paweł Fijak
Case studies

Hoe kan u de productsoort toevoegen aan uw Google Shopping feed

Met DataFeedWatch kunt u alles in uw productfeed wijzigen. Klanten vragen ons continu hoe ze hun datafeed kunnen verbeteren om hun ROI te verhogen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Alles wat u moet weten over het Google Manufacturer Center

Het Google Manufacturer Center geeft fabrikanten en eigenaren van merken meer controle over hoe hun producten worden gepresenteerd aan shoppers op Google Shopping en andere diensten van Google.
Paweł Fijak
Google Shopping

Aangepaste Labels Maken en Optimaliseren voor Google Shopping Campagnes

Met Google Shopping en online advertenties op basis van productfeeds, die jaar na jaar enorm toenemen, zowel wat betreft uitgaven als het rendement op investeringen, is het van essentieel belang dat adverteerders op de hoogte blijven van de laatste wijzigingen om altijd het maximale uit dit uiterst waardevolle kanaal te halen.
Paweł Fijak
Laad meer