Google Shopping

Hoe schrijf je Krachtige Google Shopping Producttitels

De titel helpt bij het bepalen van het product dat je verkoopt. Daarom is het een van de meest prominente onderdelen van jouw advertentie. Een specifieke en nauwkeurige titel zorgt voor een betere kans dat kopers op jouw product klikken.
Paweł Fijak
Google Shopping

Wat is Google Taxonomy?

Eenvoudig gezegd, Google Taxonomy is de lijst van categorieën die door Google worden gebruikt om producten in een shopping feed te helpen categoriseren. Er zijn meer dan 6.000 categorieën en de volledige taxonomie en categorielijst is hier te vinden.
Paweł Fijak
Data Feeds

Wat is een GTIN?

GTIN, of een Global Trade Item Number, is een internationaal erkend systeem voor het identificeren van producten. Het bracht verschillende systemen samen om ervoor te zorgen dat ze allemaal aan een gemeenschappelijke structuur voldoen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Wat is Google Productcategorie?

Het Google Product Category [google_product_category] attribuut wordt gebruikt om een item te categoriseren. Deze categorie wordt geselecteerd uit de taxonomie van Google. De volledige lijst met productcategorieën vind je hier.
Paweł Fijak
Data Feeds

Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, GTIN en MPN, te vergelijken.
Paweł Fijak
Google Shopping

Win het Vertrouwen van Klanten met Google Productbeoordelingen

Klanten vertrouwen op beoordelingen wanneer ze beslissen waar en hoe ze hun geld online uitgeven.  Maar liefst 90% van de klanten leest online reviews voordat ze een winkel bezoeken.
Paweł Fijak
Google Shopping

5 bewezen Google & Facebook hacks voor de eigenaren van Shopify Winkels

Als een full-service e-Commerce ontwikkelaar, digitaal marketingbureau en Shopify Agency Partner, is het team van Northern Commerce altijd op zoek naar geavanceerde, maar toch tijdbesparende manieren om hun Shopify winkels naar het volgende niveau te tillen.
Thomas Ashman
Google Shopping

[Case Study] Verhoog je ROAS met 46% in 3 maanden

KitchenLab is een Zweedse retailer die gespecialiseerd is in kook- en keukengerei voor professionele en amateurkoks. KitchenLab richt zich op hoogwaardige producten, gericht op de groeiende Zweedse foodie-gemeenschap.
Joel Florén
Google Shopping

[Case Study] Feedoptimalisatie gebruiken voor een Service-Platform

Nordic Digital is een internationaal bureau dat digitale strategieën en oplossingen biedt voor groeiende bedrijven. We hebben geweldige resultaten behaald met onder andere Tattoodo, Good Monday, BeautyClick en Boatflex.
Jonas Rosbech
Laad meer