Google Shopping

Het verstaan van de connectie tussen de Shopify Productattributen en Google Shopping Feed Attributen

Omdat er tegenwoordig zoveel verschillende verkoopkanalen, e-commerce platformen en andere tools beschikbaar bijkomen, wordt het steeds makkelijker om je bedrijf online op de kaart te zetten met goede marketing. Shopify is één van die e-commerce platformen waar jij misschien ook wel je productgegevens hebt opgeslagen. 
Paweł Fijak
Case studies

[Case Study] Margepercentages in Shopping Campagnes gebruiken

Nu dat er steeds meer ondernemers beginnen te verkopen via Google Shopping, moet je slim te werk gaan en er voor zorgen dat je biedt voor winst, niet voor omzet. Iedereen kan omzet genereren met een Shopping campagne. Maar als je gaat beoordelen hoe succesvol je campagne is geweest, dan moet je toch echt kijken naar de behaalde winst. 
Casper Hessellund
Google Shopping

Price Watch vs Google Shopping Prijsvergelijkingen

Google heeft onlangs het rapport “prijsconcurrentievermogen” vrijgegeven. Met dit rapport kunnen ondernemers de prijzen van hun producten vergelijken met de concurrentie. 
Paweł Fijak
Google Shopping

Nieuwe Google Shopping Landen 2020

Als Google Shopping al gelanceerd is waar jij woont, dan kan je je al misschien niet meer herinneren hoe het leven ervoor uitzag. Maar, het wordt nog altijd wereldwijd op de markt gebracht en steeds meer landen worden toegevoegd.
Paweł Fijak
Google Shopping

Google maakt een gewaagde zet & komt met gratis productvermeldingen

Op dinsdag 21 april maakte Google's President voor Commerce Bill Ready een grote aankondiging in zijn blogpost - Google gaat haar Shopping Search Service veranderen naar voornamelijk gratis vermeldingen.
Paweł Fijak
Google Shopping

Hoe schrijf je Krachtige Google Shopping Producttitels

De titel helpt bij het bepalen van het product dat je verkoopt. Daarom is het een van de meest prominente onderdelen van jouw advertentie. Een specifieke en nauwkeurige titel zorgt voor een betere kans dat kopers op jouw product klikken.
Paweł Fijak
Google Shopping

Wat is Google Taxonomy?

Eenvoudig gezegd, Google Taxonomy is de lijst van categorieën die door Google worden gebruikt om producten in een shopping feed te helpen categoriseren. Er zijn meer dan 6.000 categorieën en de volledige taxonomie en categorielijst is hier te vinden.
Paweł Fijak
Data Feeds

Wat is een GTIN?

GTIN, of een Global Trade Item Number, is een internationaal erkend systeem voor het identificeren van producten. Het bracht verschillende systemen samen om ervoor te zorgen dat ze allemaal aan een gemeenschappelijke structuur voldoen.
Paweł Fijak
Data Feeds

Wat is Google Productcategorie?

Het Google Product Category [google_product_category] attribuut wordt gebruikt om een item te categoriseren. Deze categorie wordt geselecteerd uit de taxonomie van Google. De volledige lijst met productcategorieën vind je hier.
Paweł Fijak
Laad meer