Google Ads

Hoe de advertentierelevantie verhogen met de Responsieve Tekstadvertentie Tool in DataFeedWatch

DataFeedWatch’s Google Zoekadvertenties laat onze klanten toe automatisch advertenties te creëren voor elk product in hun feed. En wanneer we elk product zeggen, bedoelen we dat elk product in de feed een eigen advertentiegroep en aparte zoekwoorden krijgt, evenals advertenties. 
Paweł Fijak
Google Ads

Waarom en Hoe Negatieve Trefwoorden te Gebruiken in Zoekopdrachten

Zoekopdrachten zijn een krachtig reclamemiddel voor elk bedrijf dat betrokken is bij eCommerce. Of je nu fysieke producten of diensten verkoopt, het integreert jouw advertenties met Google zoekresultaten.
Jamie Koho
Google Ads

Het Maken Van Opvallende Google Tekstadvertenties [11 Voorbeelden Die Je Niet Mag Missen]

Nu advertenties steeds meer ruimte in beslag nemen op de Google-zoekresultatenpagina, is het belangrijker dan ooit om je te onderscheiden van de massa. Dit is echter vaak makkelijker gezegd dan gedaan. 1,2 miljoen verschillende adverteerders strijden nu om de positie op Google. En nu Google ook op mobiel en tablet een dominante positie inneemt, zal deze trend zich voortzetten.
Paweł Fijak
Google Ads

Google Ads Conversie Tracking met Winkelwagengegevens

E-commerceverkopers die shopping campagnes in Google Ads hebben kunnen nu nieuwe soorten gegevens inzien die betrekking hebben tot de winkelwagens van hun gebruikers. Deze gegevens kunnen worden gebruikt om waardevolle inzichten te verkrijgen in jouw exacte winst, producten en gebruikers.
Joshua Uebergang
Google Ads

Ga ervoor in 2020 en haal voordeel uit de belangrijkste mededelingen van Google Ads

In het artikel van vandaag gaan we het hebben over de gebieden waar Google dit jaar enorme groei verwacht. Dus houd alle functies en campagne instellingen goed bij, en blijf producteigenschappen updaten om uw zichtbaarheid in Google Search Ads een boost te geven. 
Paweł Fijak
Laad meer